Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
T-Mobile MDA II v Linuxu
Michl, Zbyněk ; Michal, Bohumil (oponent) ; Kašpárek, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá mobilním digitálním asistentem T-Mobile MDA II v operačním systému Linux. První část práce je zaměřena na identifikaci zařízení a specifikaci parametrů MDA II. Druhá část popisuje výběr GNU distribuce s Linuxovým zavaděčem a porovnává současný stav podpory MDA II v různých verzích Linuxového jádra. Poslední část práce se věnuje implementaci kódu některých komponent a jeho začlenění do Linuxového jádra.
Podpora kvalitativních požadavků služeb v rádiových přístupových sítích vysokorychlostních variant mobilních sítí
Kuruc, Jiří ; Skořepa, Michal (oponent) ; Novotný, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o vývojových stupních (Releases) sítí třetí generace UMTS. Vy-světluje dílčí vylepšení od Release 99 k Release 5 a Release 6 vedoucí ke zlepšení kvalitativ-ních parametrů především mobilních datových přenosů. V praktické části jsou proměřeny kvalitativní parametry všech sítí třetí generace do-stupných na území České republiky: UMTS, HSDPA, CDMA 1xEV-DO Rev.0 i Rev.A a UMTS-TDD. Měřením byly zjištěny reálně dosažitelné rychlosti přenosu dat k i od uživatele, doba odezvy, kvalita VoIP hovorů spolu s rozptylem doručování paketů a ztrátovostí a schop-nost sítě přenášet videohovory o různých datových tocích. V rámci každé sítě byly zhodnoce-ny i další aspekty, především pokrytí a dostupnost koncových terminálů. Práci doplňuje labo-ratorní úloha zaměřená na praktické srovnání základních parametrů datových přenosů v sítích druhé a třetí generace.
Jazykový humor jako nástroj marketingové komunikace společnosti T-Mobile v České republice v letech 2012-2014
Žížala, Jan ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu využití situačního a především jazykového humoru v marketingové komunikaci, konkrétně u společnosti T-Mobile v letech 2012-2013. Reklamní kampaň společnosti T-Mobile dosáhla velkého úspěchu a obliby u veřejnosti i odborníků v oboru, navíc se stala jakýmsi modelovým příkladem, který se ostatní snaží napodobit. Tato bakalářská práce si klade za cíl představit a rozebrat klíčové faktory úspěchu kampaně s důrazem na analýzu použitého jazykového humoru. Úvodní část textu se zabývá uvedením do tématu, jádro práce je rozděleno na dvě části. První z nich vykresluje historii jazykového humoru v české reklamě a poukazuje na důležitost osoby Martina Jaroše coby tvůrce přelomového marketingového konceptu společnosti T-Mobile pro českou reklamu, dále také představuje prostředky českého jazyka využívané v marketingové komunikaci. Druhá část se skládá z popisu a analýzy jazykového humoru i výsledků reklamních kampaní mobilního operátora T-Mobile. Poté z porovnání s konkurencí ve sledovaném období a případném vlivu na její reklamní kampaně, z rozboru úspěšnosti jednotlivých mobilních operátorů na sociálních sítích a závěrem se práce zabývá budoucností a podstatou využití jazykového humoru v marketingové komunikaci.
Jazykový styl české televizní reklamy nového milénia na příkladu mediální kampaně T-Mobile
Steklá, Kateřina ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Zábrodská, Kristina (oponent)
Jazykový styl české reklamy nového milénia na příkladu mediální kampaně T-Mobile Tato bakalářská práce se zabývá současným jazykovým stylem české reklamy na příkladu komunikace značky/ reklamní kampaně T-Mobile. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretický blok nás seznamuje s kontextem reklamy a představuje nám charakteristiku reklamních sdělení a jazyku reklamního diskurzu. V centru pozornosti stojí část praktická, která se zabývá analýzou reklam mediální kampaně T-Mobile a ostatních operátorů publikovaných v televizi od ledna 2012 do května 2013. Práce sleduje charakteristické znaky reklam T-Mobile a zabývá se porovnáním komunikace T-Mobilu s ostatními operátory.
Jazykový styl české televizní reklamy nového milénia na příkladu mediální kampaně T-Mobile
Steklá, Kateřina ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Zábrodská, Kristina (oponent)
Jazykový styl české reklamy nového milénia na příkladu mediální kampaně T-Mobile Tato bakalářská práce se zabývá současným jazykovým stylem české reklamy na příkladu komunikace značky/ reklamní kampaně T-Mobile. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretický blok nás seznamuje s kontextem reklamy a představuje nám charakteristiku reklamních sdělení a jazyku reklamního diskurzu. V centru pozornosti stojí část praktická, která se zabývá analýzou reklam mediální kampaně T-Mobile a ostatních operátorů publikovaných v televizi od ledna 2012 do května 2013. Práce sleduje charakteristické znaky reklam T-Mobile a zabývá se porovnáním komunikace T-Mobilu s ostatními operátory.
Jazykový humor jako nástroj marketingové komunikace společnosti T-Mobile v České republice v letech 2012-2014
Žížala, Jan ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu využití situačního a především jazykového humoru v marketingové komunikaci, konkrétně u společnosti T-Mobile v letech 2012-2013. Reklamní kampaň společnosti T-Mobile dosáhla velkého úspěchu a obliby u veřejnosti i odborníků v oboru, navíc se stala jakýmsi modelovým příkladem, který se ostatní snaží napodobit. Tato bakalářská práce si klade za cíl představit a rozebrat klíčové faktory úspěchu kampaně s důrazem na analýzu použitého jazykového humoru. Úvodní část textu se zabývá uvedením do tématu, jádro práce je rozděleno na dvě části. První z nich vykresluje historii jazykového humoru v české reklamě a poukazuje na důležitost osoby Martina Jaroše coby tvůrce přelomového marketingového konceptu společnosti T-Mobile pro českou reklamu, dále také představuje prostředky českého jazyka využívané v marketingové komunikaci. Druhá část se skládá z popisu a analýzy jazykového humoru i výsledků reklamních kampaní mobilního operátora T-Mobile. Poté z porovnání s konkurencí ve sledovaném období a případném vlivu na její reklamní kampaně, z rozboru úspěšnosti jednotlivých mobilních operátorů na sociálních sítích a závěrem se práce zabývá budoucností a podstatou využití jazykového humoru v marketingové komunikaci.
Strategie digitálního marketingu-kombinace kanálů digitálních médií
Turazová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Diplomová práce "Strategie digitálního marketingu - kombinace kanálů digitálních médií" zkoumá, jakým způsobem tři telekomunikační operátoři, kteří dominují českému trhu - společnosti T-Mobile Czech Republic, O2 Czech Republic a Vodafone Czech Republic - využívají kanály digitálních médií pro svou komunikaci se zákazníky. Konkrétně zjišťuje a popisuje, jaké kanály společnosti do své marketingové komunikace zapojují, jakým způsobem je využívají a proč se je rozhodly do své komunikační strategie integrovat. Dále také zkoumá, jak společnosti tyto digitální kanály propojují a jak se dají vzájemně kombinovat tak, aby vznikla účinná strategie digitálního marketingu. Pomocí případové studie byly zkoumány marketingové aktivity těchto firem. Bylo zjištěno, že každá z firem využívá pro svou marketingovou komunikaci podobný set kanálů digitálních médií, ale pracuje s nimi trochu odlišně. Na základě těchto zjištění byly identifikovány tři konkrétní strategie - Strategie rozmanitého obsahu, Strategie interaktivních kanálů a Strategie standardizovaného obsahu. Každá ze strategií má své výhody a nevýhody, které byly popsány a strategie byly vzájemně porovnány. Provedeným výzkumem bylo zároveň zjištěno, že je vhodnější zabývat se studiem digitálních kanálů jako celku, nikoli jednotlivě, protože jejich funkce...
T-Mobile MDA II v Linuxu
Michl, Zbyněk ; Michal, Bohumil (oponent) ; Kašpárek, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá mobilním digitálním asistentem T-Mobile MDA II v operačním systému Linux. První část práce je zaměřena na identifikaci zařízení a specifikaci parametrů MDA II. Druhá část popisuje výběr GNU distribuce s Linuxovým zavaděčem a porovnává současný stav podpory MDA II v různých verzích Linuxového jádra. Poslední část práce se věnuje implementaci kódu některých komponent a jeho začlenění do Linuxového jádra.
Podpora kvalitativních požadavků služeb v rádiových přístupových sítích vysokorychlostních variant mobilních sítí
Kuruc, Jiří ; Skořepa, Michal (oponent) ; Novotný, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o vývojových stupních (Releases) sítí třetí generace UMTS. Vy-světluje dílčí vylepšení od Release 99 k Release 5 a Release 6 vedoucí ke zlepšení kvalitativ-ních parametrů především mobilních datových přenosů. V praktické části jsou proměřeny kvalitativní parametry všech sítí třetí generace do-stupných na území České republiky: UMTS, HSDPA, CDMA 1xEV-DO Rev.0 i Rev.A a UMTS-TDD. Měřením byly zjištěny reálně dosažitelné rychlosti přenosu dat k i od uživatele, doba odezvy, kvalita VoIP hovorů spolu s rozptylem doručování paketů a ztrátovostí a schop-nost sítě přenášet videohovory o různých datových tocích. V rámci každé sítě byly zhodnoce-ny i další aspekty, především pokrytí a dostupnost koncových terminálů. Práci doplňuje labo-ratorní úloha zaměřená na praktické srovnání základních parametrů datových přenosů v sítích druhé a třetí generace.
Mobilní aplikace na podporu značky T-Mobile
Tichý, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mobilními aplikacemi Našim pro radost a Můj T-Mobile od společnosti T-Mobile a jejich využitím v marketingu. Nástrojem práce je rozbor jednotlivých mobilních aplikací, jejich funkcí, vývoje a služeb, které poskytují. Dále práce obsahuje dva typy šetření, jedno na základě rozhovorů s manažery, druhé na základě online dotazování uživatelů. Cílem práce je srovnání obou šetření a vydání doporučení pro budoucí vývoj aplikací. První část práce obsahuje důležité teoretické poznatky k tématu mobilního marketingu a mobilních aplikací. Podkladem pro tuto část jsou vědecké studie, odborné internetové zdroje a knižní zdroje. Druhá část práce je věnována společnosti T-Mobile a jejím aplikacím, rozhovorovému šetření, dotazníkovému šetření a následnému srovnání s doporučením pro společnost T-Mobile. V této části je vycházeno z polostrukturovaných rozhovorů s manažery společnosti T-Mobile a z online polostrukturovaného dotazníku s uživateli.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.